صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

سال نو و حال نو و احوال نو


سلام


سال نو مبارک


البته تقریبا بیست و چند روز گذشته ، ولی خوب برای من و ابراز تبریکش اینجا اولش و


هنوز نو !


حالتون چطوره ؟


بالاخره اومدم بعد از تقریبا دو ماه و نیم . . .


یادتون پست های آخر رو چقدر غم داشت توش ؟


دوستان بالاخره آقای ف کار خودشو کرد  . . .


آقای ف چه بد کرد ؟!!!!


من از همین جا دستای چرکولشو بوسه می زنم که  نادانسته عجب لطفی بهم کرد


هنوزم ازش بیزارم و هنوز هم اگر ببینمش هیچ وقت حتی نگاهشم نمی کنم  .


اما خوب الان وقت اون ضرب المثل که می گه :


عدو سبب خیر شود اگر خدا خواهد .


حدودا یک ماه تو خونه بودم ،  خوردم و خوابیدم بدون استرس ، باور کنید حتی


دلشوره هم نداشتم ، اما بالاخره کاری که دوست داشتم برام جور شد توسط یکی


از دوستان عزیزم تو بلاگفا


یک ماه قبل از عید من شاغلم و خدا رو شکر که تا حالا خوب بوده و هست .


شب عید و اون همهمه و بدو بدوهاش کلی به من خوش گذشت ، به لطف نزدیکی


محل کارم به بازار تهران همه خریدهامو از اونجا انجام دادم  ، راستی تا حالا خیابونهاو


کوچه های بازار رو دیدین ؟؟


به نظرم یکی از عجایب معماری تو همین بازار تهران دیده میشه ، حتما سری بزنید


به جایی که پر از مغازه های رنگارنگ ، پر از آدم های جور و واجور ، پر از


انرژی و پر از هیجان .


قبل از عید یه تولد سه نفره خصوصی گرفتم که کلی خوش گذشت بهمون


به من ، امیرحسین و پویا


تولدشون به فاصله یک روز تو آخرای اسفند ، کادو و کیک و البته شام  . . .


تمام تعطیلات عید رو خونه بودم و کلی از تنهاییم لذت بردن ، امسال من فقط


چهارروز تعطیل بودم و بقیه شو سر کار ، بنابراین طی عملیاتی انتحاری امیرحسین


رو با خانواده فرستادم سفر و خودم فقط استراحت و استراحت و همش استراحت


راستی تو تعطیلات رفتم بازار گل و برای خونه چند تا گلدون گل طبیعی هم خریدم ،


کلی از دیدنشون لذت بردم و فکر نمی کنم تا حالا از خریدی به اندازه ای که گلدونامو


خریدم لذت برده باشم .


سیزده فروردین هم به علت سرما و بارون از زیر پتو بیرون نیومدم ، پس اصلا نتونستم


یه سبزه ناقابل برای خودم لااقل گره بزنم . . . . . . .


از فردای تعطیلات هم سر کار هستم ، نت اینجا راه افتاده و من سیستم دار شدم


فکر می کنم دوباره برگردم به روال گذشته ،


البته یه فکرایی هم تو سرم هست ، من هنوز نتونستم به بلاگ اسکای عادت کنم ، برای


همین تصمیم گرفتم اگه بلاگفا مشکلی نداشته باشه برگردم همونجا ، و البته اینجا رو


هم برای خودم بایگانی نگه دارم ، حالا نمی دونم بلاگفا مشکلی درست کرده باشه


یا نه دوستان اگه می دونید بهم خبر بدین ، چیکار کنم دلم هنوز اونجاست  . . .


امتحانات امیر حسین کم و بیش شروع شده و من همچنان جای اون استرس دارم و


از خونسردی بیش از حدش حسابی کلافه ام .


فقط امیدوارم که موفق بشه ، خوب دعای  مادرش پشت سرش خودش که زیاد تلاشی


نمیبینم ازش فقط دعای خیر من مگر اینکه کمکش کنه  . خخخخخخخخخ


خدا به من صبر بده و به اون هم انگیزه


امسال رو خوب شروع کردم و مطمینم که به خوبی هم می گذرونم ، دلم خیلی روشن


امیدوارم خدا دستامو ول نکنه .


دوستون دارم



نظرات 11 + ارسال نظر
آوا 9 - اردیبهشت‌ماه - 1395 ساعت 14:04

سلام الهه جونم.
خوبی عزیزم؟
مثل همیم پس منم کلا از طلا خوشم نمیاد.
اما خوب به قول تو مینا تازه عروسه ذوق داره...
فدات مرسی که میای

سانیا 7 - اردیبهشت‌ماه - 1395 ساعت 09:15 http://saniavaravayat.blogsky.com

عزیزم خوشحالم که مینویسی ...البته قول بده بیشتر بنویسی ها

چششششششششششششششششششششش

آوا 1 - اردیبهشت‌ماه - 1395 ساعت 18:18

سلام الهه ی خوب و مهربونم.
عصرت بخیر بانو.
خوبی عزیزم؟
چقدرم بده که بچه نتونه وجود پدر و مادرشو با هم حس کنه..من واقعا روزای سختی رو گذروندم که بدترین دوران نوجوونی بود.اما خوب گاهی پیش میاد دیگه...شرایط اینطوری ایجاب میکنه گاهی...
راستش دلم نمیاد کلا جواب بابامو ندم..حتی وقتی اون گاهی قهر میکنه و پیام نمیده من پیگیرش میشم.با این که اونجوری که باید برام پدری نکرد اما دلم براش میسوزه..اونم خیلی تنهاست..نه مادری..نه پدری..نه همدمی...واسه همین با این که با حرفاش ناراحتم میکنه اما خوب واسه قطع رابطه هم دلم راضی نمیشه.
فدای تو دوست خوبم بشم.پست نمیذاری؟

سلام عزیزم ، حتما میزارم این چند روز سرم خیلبی شلوغ بوده عزیزم

یلدا 30 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 10:21

نه عزیزم وبلاگ ندارم!
ولی شرایط مشابه تو دارم!
دو ساله از همسرم جدا شدم. یه دختر دبستانی دارم! یه دوست که الان رابطه مون کمتر شده ولی خیلی خوب و شریفه
و دغدغه هایی مشابه تو!
البته خدا رو شکر شغل ثابت دارم و استخدامم و تا چند هفته دیگه اسباب کشی میکنم به خونه ای که بالاخره برای خودم خریدم و خوشگلش کردم! انشالله قسمت تو دوست خوبم
خییییلی خوشحالم از وضعیت راضی کننده الانت! امیدوارم بهتر و بهتر بشه!
نباید منتظر شادیها باشیم باید بسازیمشون! من کوه میرم گردش دسته جمعی و ... . دو نفریهای سرخوشانه داریم با دخترم و سعی میکنم از کوچکترین چیزی لذت ببرم
صد البته که ناراحتیها زورشون زیاده ولی باید خیلی زودخودمونو جمع وجور کنیم........ زندگی خیلی کوتاهه!
مواظب خودت و پسر گلت باش

سلام یلدای عزیزم ، خیلی خوبه که تونستی با شرایط کنار بیای ، مبارک باشه خونه جددت ، ایشالا با دل خوش ، خوشحالم که بهم سرزدی

آوا 30 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 08:18

سلام الهه جونم.
صبحت بخیر.
ممنون از احوال پرسیت خانومی.شما خوبی؟

یلدا 28 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 09:52

به به به!
تا باد چنین بادا

سلام یلدای عزیزم ، شما هم وبلاگ داری ؟ ممنون که میای گلم

آوا 26 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 08:00

سلام عزیزم.
صبح روز بارونیت بخیر.
خوبی گلم؟
ممنون که میای.روز خوبی داشته باشی.

دختر همساده 26 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 03:12

سلام الهه جونم..
خدا رو شکر بابت کاری که جور شد.. خدا به اون دوستت خیر بده :)
بلاگفا نرو.. بیان بهتره :))

سللللللللللللللللللام خوبی ؟ آخه من بلاگفا رو خیلی دوست دارم

مهناز 25 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 17:23 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

سلام عزیزم
چه خوب بود این پستت الهه جون.
خداروشکر که سال جدید رو اینقدر خوب شروع کردی و آرامش داشتی.ایشالله تا آخرش برات همینجوری پیش بره!

سلام عزیزم ، ایشالا برای هممون سال خوبی هست ، من مطمینم

samira 24 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 21:16 http://tehran65.blogfa.com

میگن سالی که نکوست از بهارش پیداست..

چون از اولش برات خوب بوده تا اخرش خوبه عجقم

سلام سمیرای نازنینم

آوا 23 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 15:41

سلام الهه جان.
خوب سال نوت مبارک عزیزم...
وایی که چقدر خوشحال شدم کار دلخواهت رو پیدا کردی..امیدوارم موفق باشی.
ممم منم بازار تهرانو دوس دارم.یه وقتی بابام اونجا مغازه داشت..وقتی من بچه بودم..برای همین یه موقعا باهاش میفرفتم..خیلی اون قسمت شهر رو دوس دارم...
خوشحالم که نوشتی امسال رو خوب شروع کردی...ایشالا بعدشم همینطور باشه...
منم برات یه دنیا آرزوی خوب دارم الهه ی مهربونم.

قررررررررررررررررربونت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.