صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

کاش می شد هیچکس تنها نبود

دلم این روزها خیلی گرفته


مدام دارم فکر می کنم ، تمام تلاشمو می کنم تا به روم نیارم ، دلم نمی خواد کسی بفهمه


کاری از دست کسی بر نمیاد آخه !


سعی می کنم خودمو مشغول کنم ، با خودم می گم کی ار فرداش خبر داره مگه ؟


خودمو گول می زنم ، اما فقط برای چند ساعت، دوباره همه چیز شروع میشه


الان چند روزه معدم درد می کنه ، احساس می کنم خیلی لاغر شدم


شب ها مدام خواب می بینم و درگیری های روزانه ام تو خوابم میان


تمام این مسایل بر می گرده به کارم ، به آینده شغلی ام  به درآمدم


می گن دارن محل کارمو تعطیل می کنن ، البته من از همین آقای ف


شنیدم و نه کسی دیگه ، می ترسم تو این موقع سال کجا کار پیدا کنم ،


اگر نقشه خود ف باشه برای بیرون کردن من ؟؟ اگه محکومم کرده باشه به


بیرون شدن ، پس خدا کجاست ؟


اصن گیرم که این آقا هم هیچ کاره باشه ، آخه چرا تو این شرایط ، این وقت سال ؟


چی فکر می کنن که اینجوری فقط نگران خودشون و منافع خودشونن ؟


دیگه مغزم کار نمی کنه !!


با خودم هرروز تمرین می کنم تا خوب باشم ، تا شاد باشم ، تاالکی غصه


نخورم ، ولی نمی گذارن ، هی آدمو حرص می دن


والا دیگه هر کسی یه کششی داره ،


تو این اوضاع بی سامون اقتصادی ، با اجاره خونه و بچه مدرسه ای


بیکاری ئیگه واقعا نوبره ؟؟؟


بعضی موقع ها دلم می خواد یکی باشه تا بهم بگه :


غصه نخور عزیزم ، من هستم ، همه چیز رو به من بسپار


کمتر فکر کن و نترس من کنارتم !!!!


 کاش می شد هیچ کس تنها نبود ، برای تنهاییام دعا کنید !!





نظرات 14 + ارسال نظر
پرنسس یخ 13 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 14:47 http://misswinter.blog.ir

فلیتوکل علی الله فهو حسبه

سلام عزیزم

ع رضا 13 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 07:26 http://arjm.blogfa.com

سلام،احساس تنهایی کشنده تر از تنهایی است.زحکمت ببند دری ، زرحمت گشاید در دیگری.داستان پیامبر واذیتها راکه با خنده از کنارش رد میشد،اینطورتوصیفی شده که میفرمود خدایا چون می دانم میبینی وهمراهم هستی ناراحت نیستم.یاخوشحال کننده است.جمله مثبت آن.برای شمابهترینها آرزومندم

بله ، ولی عجب مثالی زدی ع رضا ، من دارم می رم تو افق محو بشم !!

سانیا 2 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 11:06 http://saniavaravayat.blogsky.com

الهی بمیرم عزیزم چرا اینقدر نا امید . خدا هست مطمئن باش تولحظه ای که فکر میکنی دیگه هیچ امیدی نیست خودش میاد و دستهات رو میگیره قشنگ حس میکنی که دستهای خداست عزیزم. نا امید نباش ..
بالفرض که تعطیل کنند مطمئن باش از اونجا بهتر رو خواهی داشت
راستی اگه بیمه باشی هر وقت تعطیل کنند میتونی بری و بیمه بیکاری بگیری .
انشالله که کار به اونجاها نمی کشه و به بهترین شرایط کاری رو در اینده خواهی داشت

توکلم بر خداست ، خودش کمکم کنه ایشالا

زبله 28 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 14:47 http://Lee-aa‏‏‏‏‏d.blogsky.com

قربون دلت..بیا بغل خواهر..الهه فکر کنم باید منتظر خبرای خوب باشی..به شیوا سپردم داره یکارایی میکنه..حرف شیوا حرفه..بهش اعتماد کن

توکل بر خدا من منتظرممممممممم

ماهی سیاه کوچولو 26 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 15:40

وای الی.....
تنهایی خیلی بده

آره بده

سمیرا 24 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 16:16 http://tehran65.blogfa.com

هیچ میدونستی خیلی وقته دلم میخواست بیام وبلاگت

هیچ میدونستی اسم زن داداش جدیده ی منم الهه ست

هیچ میدونستی که الان یهویی دلم خواس برات بنویسم:

به دلت بد راه نده الهه جان...بسپار به خود مهربونش

هیچ می دونستی کلا ازت متشکرم ، هیچ می دونستی خیلی خوشحالم از آشناییت ، حتما دختر خوبیه مرسی عزیزم از این همه لطف

آوا 24 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 08:26

سلام الهه ی عزیزم.
صبحت بخیر مهربونم..
وقتی میخونمت یاد مامان خودم میوفتم..نمیدونم چرا..
خوب مامان منم همینقدر تنهاست..مجبوره همیشه روی پای خودش باشه...کاراشو خودش انجام بده..
فکر میکنم خیلی سخت باشه...برای همین پستت رو که خوندم تو دلم یه جوری شد..
غمگین نبینمت بانو...تو مقاوم تر از این حرفایی.اینو ثابت کردی..
ایشالا که موضوع کار شایعه ای بیش نباشه..فکرتو درگیر نکن..ایشالا که اصلا پیش نمیاد..
روی ماهتو میبوسم.منم ظهر میام پست میذارم.
روزت بخیر.

منم مامانتو که می گی می فهمم چی می کشه ، خدا کمکش کنه ، ایشالا همینی باشم که می گی آوا جون

ماهی سیاه کوچولو 23 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 19:07 http://mahisiyahekocholo.blogsky.com

الهه جونم مرسی سر زدی عزیییییییییزم

تو دیگه از خودمی ، می دونی که چی می گم

علیرضا 23 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 14:32 http://asalbanou.persianblog.ir

نترس
خدا کنارته باورش کن باور......

یعنی اونم باورم داره ؟؟

مهناز 23 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 12:57 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

قربون اون دل تنهات برم....
خدا بزرگه عزیزم.حتمٱ نگاهت میکنه و دستت رو میگیره.
برات زیاد دعا میکنم و امیدوارم خدا دعاهامون رو بشنوه!
غصه نخور عزیزم....

خدا که هست ممنون عزیزم وااقعا به دعاهاتون نیاز دارم

مسعود 23 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 09:41

دل گرفته را باید بیاری در گروه عرضه اش کنی - بچه ها و اگه بتونم من سعی می کنیم از دلت در بیاریم
***

روزی رسان خداست
و مطمین باش خدا برات میرسونه
امیدت به خدا باشه

ایشالا که خدا خودش می رسونه ، نمی خوام اونجا هم بچه ها رو خاطرشونو مکدر کنم

میفروش 23 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 00:11

سلام
خوبی ؟
کی گفته تو تنهایی !؟
حتما" هواسش بهت هست !
م تو هم میدونی که بهترین هست برای همراهی
در ثانی، من برای خودم و دیگر دوستان مجازیت متاسفم!
نتونستیم و یا شایدم نحواستیم و تلاش نکردیم تا دوست خوبی باشیم برای شما
البته می دونم شما با داشتن خدا هیچ نیازی به بنده هاش نداری ، ولی این تکلیف ما رو ساقط نمیکنه ، ما هم تکلیفی داریم و وظیفه ای !!! که ای کاش بتونیم ووو
برقرار باشید . به امید دیدار

من تنها نیستم وقتی شوماها هستین ، اما می ترسم ، فقط برام دعا کنید همین

همراز 21 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 23:41 http://hamraaz.blog.ir

واقعا آدم نمیدونه چی بگه.. از خود خدا کمک بخواه،بسپار به خودش همه چیز رو.. شاید خیلی شعاری باشه،ولی من هروقت دستم به جایی بند نیست و نمیدونم باید چیکار کنم همشو میسپرم به خودش،بعد یه راهی واسم باز میشه
غصه نخور عزیزم

ایشالا خودش کمکم کنه واقعا تنها کسی که همه چیزمو بهش می گم و ازش می خوام خودشه

دختر همساده 21 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 13:08 http://zizinet.blog.ir

فدات بشم آخه الهه..
امیدوارم به خیر بگذره عزیزم :((

ایشالا عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.