صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

چهارشنبه های عاشقی

آهسته تر بیا

غوغا نکن که دلم

با شور دردناک نفس های  گرم تو

بی تاب می شود

آهسته تر بیا ، دلواپسم نکن

برای خاطره بازی

فرصت ،  همیشه هست


وقتی تو می رسی

احساس می کنم

سکوت می شکند

ثانیه ها گرم می شوند

فاصله ، از لای انتظار پنجره

فرار می کند

آغوش می شود تمام تنم از نگاه تو

جایی برای کلام نیست

خاطره ، خود با تمام آنچه هست

میان چشم های عاشق ما

حرف میزند

و آرام

برگ می خورد وقتی تو می رسی

زندگی با تو می رسد

لبخند با تو می رسد

احساس می کنم

جایی ، میان پلک های مدام اضطراب

برای ما ساخته اند
 

نظرات 13 + ارسال نظر
دختر همساده 21 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 10:47 http://zizinet.blog.ir

وای الهه من آدرس وبتو کپی کردم تو یادداشت هام چند بار امتحان میکردم اصلا باز نمیشد.
دیگه قطع امید کرده بودم الان دوباره از تو کامنتهای قبلی که برام گذاشته بودی اومدم اینجا..
وای من دو سه تا پست نخوندم که !!

خوب برو بخون این که ناراحتی نداره

مسعود 13 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 14:16 http://parvaz-mas.blog.ir

قشنگ بود

مرسی

سانیا 12 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 12:23

عزیزم تو مطلب بعدی نظرم نمی اومد چرا ندانم . این جامعه مردان رو ول کن همشون همین جورند و زورگو

آوا 10 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 08:27

سلام الهه جونم.
خوبی عزیزم؟
اهوم هوای بارونی واقعا دلچسب بود این روزا..
ممنون گلم برامون دعا کن.
فردا میرم پیش مامانم.

آوا 9 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 08:05

سلام الهه جونم.
صبح قشنگ پاییزیت بخیرگلم.
خوبی؟
آخیی چه خواب خوبی دیدی...خیر باشه ایشالا...
روزات پر از امید و آرامش.

کلاغ دمسیاه 8 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 20:08

یه چیز اینجا منو خیلی ازار میده ...زبله عزیزم ؟؟؟؟؟؟..پاکش کن زود ..بجاش بنویس کلاغی عزیزم

داوا نکیند ، داوانکنید شما همتون عزیزای دل منید !!! باور ندارین ؟؟؟

کلاغ دمسیاه 8 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 20:07

اووووووووووووو..کلی گشتم تا میون این همه صندوقچه صندوقچه شما رو پیدا کردم ..خب میومدین اونجا ادرستون رو میذاشتین دیگه ....الان مثلا من اسبانی هستم ..

خب من با اجازه برم یه گشتی تو خونه جدید بزنم .راستی چند خوابه هست ؟ چند گرفتین ؟..میگم این باغچه اش چرا گل و گیاه نداره ؟ عه سرویس های اونم جاشون خوب نیست ولی خب اشپزخونه اش بزرگه ..خوبه در مجموع مبارک باشه ..

سلومت باشید ، راستش درسته از اون خونه قبلی بیشتر خوشم میومد ، یعنی دکوراسیون باحالتری داشت ، دیزاینش خوب بود ، خ اصلی بود ، فول بود اما مالکش آدم بی نظم و بی مسولیتی بود حالا اینجا رو هم موقت گرفتم تاببینم خدا چی می خواد ، دنبال یه خونه قدیمی با حیاطای پر از درختم با یه حوض آبی کوچولو وسط باغچه اش

زبله 7 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 12:40 http://lee-aad.blogsky.com


الهه ی ناز چطوره؟؟

قربونتون برم شما چطورید ؟؟؟؟؟

خانم خونه 6 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 22:49 http://zendegiyekhosu30eman.blogfa.com/


چهارشنبه های عاشقی ؟؟؟

چهارشنبه های عاشقی !

آوا 6 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 08:11

سلام الهه جان.
صبحت بخیر عزیزم.
به به چه شعر قشنگی...
ممنون که میای خانومی...
اهوم اینجوری که گفتی یاد مامان خودم افتادم.مامانمم چون تنهاست همیشه خریداشو خودش انجام میده...خریدای سنگین...
اووم شما باید بیشتر مواظب خودتون باشین عزیزم.
میبسومت.

مهناز 5 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 13:38 http://www.1zan-moteahel.blogsky.com

عزیزمی

میفروش 5 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 13:17

سلام
همین الان نوشته های شما رو نیگا کردم و نوشتم براتون
برقرار باشید. به امید دیدار

استادین واسه خودتون هاااااا

میفروش 5 - آبان‌ماه - 1394 ساعت 11:25

سلام
خوبی ؟
آهسته تر بیا
پیوسته تر بیا
بشکن سکوت لعنتی را
فاصله ها را کم کن ، نگاهت را به نگام گره بزن
و سکوتی اینگونه چقدر با خودش حرف دارد برای ما !!
برقرار باشید. به امید دیدار

این مال خودتون ؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.