صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

سلام

چشمام باز نمی شه !


خوابم میاد، خسته ام . . .


سلام


حالتون چطوره ؟


منم خوبم ، فقط خسته ام ،


چند روزه که دارم مریض داری می کنم ، یکی از بهترین دوستانم یه جراحی


داشت و چون کلا تو تهران غریب ، من می رم تا به کارهاش برسم


الان من مامان سه تا بچه ام ، ووو که خیلی سخت بعضی مواقع واقعا دلم


می خواد سرمو بکوبم به دیوار!


اما خوب بودن کنار عزیترین دوستم و شبها رو باهم گذروندن صفایی داره


که به تمام خستگی هاش می ارزه


اوضاع خوبه خدا رو شکر


چند تا خبر نبستا خوب !


فعلا تعطیلی محل کار در حد همون شایعه سازی های معمول آقای ف باقی


مونده .


دوم اینکه یه صفایی به سیستم صوتی خونه دادم ، و یه تی وی و با سینما و


ریسیور و دی وی دی خریدم .


امتحان های میان ترم امیر حسین خدا رو شکر خیلی بهتر از پارسال برگزارشد


و کلا پیشرفت درسی خیلی بهتری داشته .


واینکه همچنان چهارشنبه های عاشقی مثل روال این چند هفته داره برگزار


میشه و می تونم ساعت ها رو به بهترین شکل بگذرونم .


خوب بودن بالاتر از این هم هست مگه ؟؟


در کنار همه این اتفاقات گروه دوستان جان که تو تلگرام باهاشون لحظه های


خیلی خیلی خیلی شادی رو می گذرونیم و حالم خیلی خوب شده .


ممنونم ازشون که هستن ، ممنونم که همراهمن .


خیلی وقت بود که انقدر از ته دل نخندیده بودم ، اما الان به لطف


دوستای مهربونم روزهام خیلی خوب می گذره ،


امیدوارم این شادی ها موندگار باشن ، این دلخوشی ، این احساس


خوب کنار هم بودن ها .








نظرات 14 + ارسال نظر
دختر همساده 5 - دی‌ماه - 1394 ساعت 13:22 http://zizinet.blog.ir

الهه جانم سلام مطالب قدیمی رو رمز دار کردم.جدید بدون رمزه دیگه..
چند روز بعد میذارمش قسمت رمز دار ها.

مرسی فدات شم

مسعود 23 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 18:17


ببخشید به جز دو سه تا شاخه گل چیزی ندارم بذارم اینجا

برای پست بالایی نتونستم کامنت بذارم

هر چه از دوست رسد نیکوست

آوا 17 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 17:18

سلام خانومی.
خوبی؟
روز برفی توام بخیر عزیزم.هرچند برفا که آب شد...
منم خوبم.امروز دیگه پست نذاشتم.مامانم پیشم بود.فردا پست میذارم..
مرسی که اومدی.چشم سعی میکنم دیگه با بابام بحث نکنم.
عصرت خوش.

سمیرا 17 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 10:33 http://tehran65.blogfa.com

الههههههه ووووووی اسمت خیلی خوجله مث قلب خوجلت

که انقدر دلش برا دوستش رحم اومده و پرستاریشو کرده

خسته نباشی ...

وقتی خوندم خبرای خوشحال کننده و حال خوبتو جون

گرفتم

مرسی عززززززززززززززیزم ،
راستش الان زیاد حالم خوب نیست ، سمیرااااا

میفروش 14 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 14:27

سلام
نیومدن من به تلگرام به خاطر اینه که مامانم گفته ممکنه شماره ات بیفته دست کسایی که نمیشناسیشون و بعدا" ممکنه برات دردسر بشه !! منم راستش چون خیلی با محیط مجازی مثلا" آشنا نیستم ترسیدم و دعوت زبله خانوم رو رد کردم .
همش یه جورایی شوخی بود ، ولی واقعیتش اینه که با توجه به اینکه تو دو سه تا گروه عضو هستم و یه کم وقت منو میگیره فعلا" تصمیمی ندارم برای عضو شدن ، ممکنه بعدا" تصمیمم عوض بشه و عضو بشم . حالا این بعدا" ممکنه یه روز یا یه هفته و یا یه ماه ووووو باشه .
فقط یه سوال ، فعالیت این گروه زمان هم داره یا شبانه روزیه !!؟ مثلا" یکی از این گروه هایی که من توش هستم شروع اون هفت صبح هست تا یازده شب و اون موقع همه شب بخیر میگم و لالا .
برقرار باشید . به امید دیدار

آخی مامان شما خیلی شمارو دوست داره انگاری !!!! ایشالا که قسمتتون بشه ما رو هم اونجا خوشحال کنید

مسعود 14 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 13:39

جوینده یابنده است
پی یه کار خوب باش . مطمینم توانایی ات بیشتر از این حرفاست

دنبالش هستم ، تا خدا چی بخوار برامون

مسعود 14 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 13:37

در این روزگار دوستایی با این صمیمیت به ندرت پیدا میشن
آرزو می کنم برات که : روز به روز شادی هات مستدام تر باشه . لیاقت این همه شادی را داری

نه کم نیستن باید خوب بگردی !!

میفروش 14 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 11:16

سلام
خوبی پرستار شهر ، دستت درد نکنه بابت تیمار بیمار .
خدا بهت سلامتی بده تا بتونی بهترین باشی توی همه چیزها
راستی یه وقت سرت رو نکوبی دیوار !!! آخه دیوار چه گناهی کرده !؟
خُب تی وی ( همون تلویزیون خودمونه دیگه نه !!؟ ) مبارکتون باشه
موفقیت امیرحسین جان رو بهتون تبریک و دستمریزاد میگم . با آرزوی موفقیت بیشتر.
امیدوارم هر روزتون مثل چهارشنبه ها باشه و به بهترین شکل یگذره و کنار دوستان مجازیت هم بهت خوش بگذره
تو تلگرام هم جای من و سمیرا خانوم و بقیه غایبین رو خالی کنید
برقرار باشید. به امید دیدار

سلام ، پرستار شهر ؟؟ مگه چند تا مریض داریم ؟؟ دیوار نمی کبونم خودمو شما نگران نباش ، ترسم اینه که سقف ترک برداره ، سلامت باشین خیلی ممنونم از لطفتون
راستی چرا نمیاین ؟؟؟ تلگرام منظورمه هاااا

ع رضا 13 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 21:42 http://arjm.blogfa.com

سلام و وقت بخیر
خستگی چیه،دنیا همش همینه.
خودت خوب ودوستت هم خوب شود وبد ازشما گذشته باشد
امیرحسین هم بهتر ازاینها/سیستم صوتی وتی وی مبارک باشه وبهتر ازاینها/همیشه ته دلت خندان وگروه پایدار.
خوش زی

به به به به به
ببین کی لینجاست ، ع رضااااا همین الان داشتم سراغتونو می گرفتم ، خوبین ؟؟ ممنون دوست عزیز ما دوتا خوبیم !

پرنسس یخ 13 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 14:38 http://misswinter.blog.ir

سلام سلام
خداروشکر که خوبی عزیزدلم
واقعا ازدست این شایعه ها که آدمو یه مدت پریشون میکنه خدا هدایتش کنه آقای ف رو
مامان سه تا بچه

خوبم ، عزیزم ، چقدر خوشحالم که اومذی بالاخره پیشم ، آره من مامان سه تا بچه ام

آوا 12 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 08:04

سلام صبحت بخیر الهه جان
پست شمام حس و حال خوبی داشت.خوشحالم که حالت خوبه و همه چیز روبه راهه..
خریدای وسایل خونه هم مبارک باشه عزیزم.عالیه.
میبوسمت.برات ارزوی موفقیت میکنم همیشه.

ممنون آوای عزیزم

مهناز 11 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 16:38 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

به به....چه خوبه که خوشحالی و اوضاع رو به راهه!
سیستم صوتی مبااارکه عزیزم
امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی.

خدا رو شکر ، خیلی ممنون منم برای تو همین آرزو رو دارم

اذر 11 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 14:06 http://azar1394.blogfa.com

سلام الهه جان
گلی منظورم همون گلم بود
خدا روشکر که حالت خوبه
شاد باشی

سللللللللللللام ی دونم عزیزم فقط محض شوخی گفتم ، خوشحالم که اینجایی

سلاااااااامممممم

خداروشکر که خوبی.
وای الی خوشحال شدم برای کارت.

سلللللللللللللللللا مممممممم

مرسی کوچولو ، برام همچنان دعا کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.