صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

نامه


سلام ای بهترینم !


هنوز عاشق ترینم !


اگر از آشیانه دور دورم ، غم عشقت تو قلبم مونده با من


از اون خوابی که اسمش زندگی بود ، همون عشق و همون غم مونده با من


نگیرید عشق و از من ، که می میرم ز غربت !


دلم بادرد این عشق یه عمره کرده عادت !!!!! . . . . .


تو ویرون من یه سرگردون ، فلک کارش همینه


منو رسوای عالم کرد ، خودش رسواترینه . . . . .


ندیدی گریه هامو ، نخوندی قصه هامو


به اون جایی رسیدم ،  که گم کردم خدامو


چه بنویسم از این دنیا ، به دنیا دل نبندید


فقط یک آه و یک دم  ، به فردا دل نبندید . .


سلام ای بهترینم !!


هنوز عاشق ترینم


شبهای غربت اینجا سرد  سرده  !!!!


فقط شب درد بی خوابیم قشنگه . . . . .


عزیزم  زندگی معنای درد  ،


فقط این عشق و بی تابیم قشنگه


عزیزم زندگی معنای درده


فقط این عشق و بی تابیم قشنگه . . .


می دونم هیچ وقت این نامه خونده نمیشه ، می دونم هیچ وقت این حرفها زده نمی شه .


چیزیم نیست


فقط دلم خیلی گرفته !








نظرات 11 + ارسال نظر
مهناز 26 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 00:38 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

ااااااااا من خیلی وقت پیش واسه این پست کامنت گذاشته بودم،پس کووووش؟!!
نمیدونم چرا جدیدٲ چندتا از وبلاگا کامنت که میذارم،ظاهرٱ ارسال میشه،ولی به دستشون نمیرسه


امیدوارم عاشقونه هات مستدام و دو طرفه باشه،عزیزدلم

نرسیده به دستم ، الان رسید نمی دونم اما اگه دوطرفه بود انقدر غم توش نبود ، بود ؟؟؟

اوا 24 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 19:11

سلام الهه جونم خوبی عزیزدلم؟
نمیدونم والا چی بگم...خوب دلم خوش نمیشه با این چیزا...دلم چیزایی رو میخواد که واقعا دوس دارم...روح تشنه ی یادگیریم ارضا نمیشه...
والا من خودمم احساس نمیکنم به مهراه شبیه باشم.
اما خوب توی قلب یخی اونجایی که مهراوه خانوم وکیل بود خیلی باهاش همزاد پنداری میکردم و خودمو جاش میذاشتم.

آوا 24 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 08:12

فدات شم عزیزدلم.
امیدوارم حالت خوب باشه.ممنون که میای.

اذر 22 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 20:38 http://azar1394.blogfa.com

سمیرا 22 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 16:34

چه عشقولانه

این هوا خیلی قشنگه اما عجیبببب غروبای دلگیری داره

عشقولانه ای بی جواب

پرنسس یخ 22 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 13:19 http://misswinter.blog.ir

سلام عزیزدلم خوبی؟الهی فدای اوت دلت خانومی نبینم دلت گرفته باشه ها

دست خودم نیست ، تقصیر دل گناه من چیست ؟؟

میفروش 22 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 09:26

سلام
امیدوارم خدا برای همه بسازه ، برای تو مهربان دوست خوب من هم شرایط بهتری فراهم بشه و خدای منان پاداش این صبر و استقامتت رو اونطور که شایسته اون هستی بده بهت .
برقرار باشید. به امید دیدار

سلامت باشید

دختر همساده 19 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 18:53 http://zizinet.blog.ir

قربون دلت برم من دختر :(

خدا نکنه عزیزم

آوا 18 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 19:57

عزیزم این آدرس دختر همساده
http://zizinet.blog.ir/

آوا 18 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 19:57

سلام الهه جونم.
خوبی عزیزم؟
ممنون که اومدی پیشم گلم...
نبینم دل دوست خوبم بگیرم.چی شده خانومی؟
قوی باش.برای آرامش دلت دعا میکنم.

مرسی عزیزم ، بالاخره این حسی که چند وقت یه بار عجیب می چسبه به آدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.