صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

دوست را زیر باران باید برد . . . .

بهاررا

به خانه ام بیاور

با گلخندت
در جشنواره ی فصل ها

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . شیوا فرازمند


منتظرم ، چشم انتظاری یکم سخت برام

دیشب نتونستم راحت بخوابم

ذوق و شوقی همراه با استرس همرام


دوتا از دوستانم رو که الان جزوی از زندگیم شدن  قراره ببینم

می دونم خیلی دوستشون دارم ، می دونم خیلی برام مهمن ، می دونم

لحظه های خاطره انگیزی رو کنارشون می گذرونم ،

دوستانی رو که تا حالا فقط متناشونو خوندم ، صداشونو از پشت تلفن

از تو برنامه موبایل شنیدم ، ولی

با همین صداها خندیدم ، گریه کردم ، حرف زدم

برام خیلی آشنا بودن ، اما امروز قراره کنارهم باشیم ، قراره صدامونو

غیر از چیزی که تا حالا بوده بشنویم ، دستهای همدیگرو بگیریم

خیلی حس غریبی دارم .

امروز برای من و البته برای دوستان جانم روز متفاوتیه

فقط از خدا می خوام این دیدار باعث نزدیکی بیشترمون بشه

بیشتر حسشون کنم .

خدایا  خودت کمکمون کن











نامه


سلام ای بهترینم !


هنوز عاشق ترینم !


اگر از آشیانه دور دورم ، غم عشقت تو قلبم مونده با من


از اون خوابی که اسمش زندگی بود ، همون عشق و همون غم مونده با من


نگیرید عشق و از من ، که می میرم ز غربت !


دلم بادرد این عشق یه عمره کرده عادت !!!!! . . . . .


تو ویرون من یه سرگردون ، فلک کارش همینه


منو رسوای عالم کرد ، خودش رسواترینه . . . . .


ندیدی گریه هامو ، نخوندی قصه هامو


به اون جایی رسیدم ،  که گم کردم خدامو


چه بنویسم از این دنیا ، به دنیا دل نبندید


فقط یک آه و یک دم  ، به فردا دل نبندید . .


سلام ای بهترینم !!


هنوز عاشق ترینم


شبهای غربت اینجا سرد  سرده  !!!!


فقط شب درد بی خوابیم قشنگه . . . . .


عزیزم  زندگی معنای درد  ،


فقط این عشق و بی تابیم قشنگه


عزیزم زندگی معنای درده


فقط این عشق و بی تابیم قشنگه . . .


می دونم هیچ وقت این نامه خونده نمیشه ، می دونم هیچ وقت این حرفها زده نمی شه .


چیزیم نیست


فقط دلم خیلی گرفته !








سلام

چشمام باز نمی شه !


خوابم میاد، خسته ام . . .


سلام


حالتون چطوره ؟


منم خوبم ، فقط خسته ام ،


چند روزه که دارم مریض داری می کنم ، یکی از بهترین دوستانم یه جراحی


داشت و چون کلا تو تهران غریب ، من می رم تا به کارهاش برسم


الان من مامان سه تا بچه ام ، ووو که خیلی سخت بعضی مواقع واقعا دلم


می خواد سرمو بکوبم به دیوار!


اما خوب بودن کنار عزیترین دوستم و شبها رو باهم گذروندن صفایی داره


که به تمام خستگی هاش می ارزه


اوضاع خوبه خدا رو شکر


چند تا خبر نبستا خوب !


فعلا تعطیلی محل کار در حد همون شایعه سازی های معمول آقای ف باقی


مونده .


دوم اینکه یه صفایی به سیستم صوتی خونه دادم ، و یه تی وی و با سینما و


ریسیور و دی وی دی خریدم .


امتحان های میان ترم امیر حسین خدا رو شکر خیلی بهتر از پارسال برگزارشد


و کلا پیشرفت درسی خیلی بهتری داشته .


واینکه همچنان چهارشنبه های عاشقی مثل روال این چند هفته داره برگزار


میشه و می تونم ساعت ها رو به بهترین شکل بگذرونم .


خوب بودن بالاتر از این هم هست مگه ؟؟


در کنار همه این اتفاقات گروه دوستان جان که تو تلگرام باهاشون لحظه های


خیلی خیلی خیلی شادی رو می گذرونیم و حالم خیلی خوب شده .


ممنونم ازشون که هستن ، ممنونم که همراهمن .


خیلی وقت بود که انقدر از ته دل نخندیده بودم ، اما الان به لطف


دوستای مهربونم روزهام خیلی خوب می گذره ،


امیدوارم این شادی ها موندگار باشن ، این دلخوشی ، این احساس


خوب کنار هم بودن ها .