صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

صندوقچه دل

من برنده خواهم شد ، نه فورا ولی حتما ....

دوست را زیر باران باید برد . . . .

بهاررا

به خانه ام بیاور

با گلخندت
در جشنواره ی فصل ها

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . شیوا فرازمند


منتظرم ، چشم انتظاری یکم سخت برام

دیشب نتونستم راحت بخوابم

ذوق و شوقی همراه با استرس همرام


دوتا از دوستانم رو که الان جزوی از زندگیم شدن  قراره ببینم

می دونم خیلی دوستشون دارم ، می دونم خیلی برام مهمن ، می دونم

لحظه های خاطره انگیزی رو کنارشون می گذرونم ،

دوستانی رو که تا حالا فقط متناشونو خوندم ، صداشونو از پشت تلفن

از تو برنامه موبایل شنیدم ، ولی

با همین صداها خندیدم ، گریه کردم ، حرف زدم

برام خیلی آشنا بودن ، اما امروز قراره کنارهم باشیم ، قراره صدامونو

غیر از چیزی که تا حالا بوده بشنویم ، دستهای همدیگرو بگیریم

خیلی حس غریبی دارم .

امروز برای من و البته برای دوستان جانم روز متفاوتیه

فقط از خدا می خوام این دیدار باعث نزدیکی بیشترمون بشه

بیشتر حسشون کنم .

خدایا  خودت کمکمون کن











نظرات 21 + ارسال نظر
اذر 9 - دی‌ماه - 1394 ساعت 21:00 http://azar1394.blogfa.com

سلام الهه جون
میشه ادرس اوا رو بدی
گمش کردم

آوا 7 - دی‌ماه - 1394 ساعت 08:21

سلام الهه جان.
صبحت بخیر عزیزدلم
خوبی؟
ممنون گلم والا تو خیلی به من لطف داری عزیزم.
و ممنونم از تبریک تولد.
خوش باشی بانو.

من اومدم آوا
با دست پر

آوا 6 - دی‌ماه - 1394 ساعت 08:43

سلام الهه جونم.
ممنون از حضورت و تسلیتت خانومی.
امیدوارم کنار دوستات روزای خوبی رو گذرونده باشی گلم.

فدای تو

سمیرا 5 - دی‌ماه - 1394 ساعت 20:20

الهیییییی..لیلا رو از نزدیک دیدیاون که جیگر منهههه

اقا مسعود هم با شناختی که از نوشته هاشون دارم اقای خوب و متینی

هستند

هم اینکه از نزدیک دیدم هم اینکه سخت تو بغلم فشارش دادددددم

سمیرا 5 - دی‌ماه - 1394 ساعت 14:22

پ درست حدس زدم..

اون یکی هم زبله و خانواده بود ، خیلی خوش گذشت خیلی

اذر 5 - دی‌ماه - 1394 ساعت 13:35 http://azar1394.blogfa.com

کامنت من کو
حدسم درست بود؟
گفتم یکی از مهمونات سانیا بوده

نه عزیزم اشتباه بود

سمیرا 5 - دی‌ماه - 1394 ساعت 12:28

اهان اهان فهمیدم مهمونات کیا بودن..البته یکیشون

اقا مسعود

آفرین آفرین آفرین

اذر 4 - دی‌ماه - 1394 ساعت 17:16 http://azar1394.blogfa.com

با اجازه لینکتون کردم

اجازه مام دست شماست

میفروش 2 - دی‌ماه - 1394 ساعت 11:30

سلام
چی شد !!!!؟
هنوز منتظرم جوابم
، هم گزارش و هم اسامی میهمانان عزیزت
برقرار باشید. به امید دیدار

سلام ، چشم چشم چشمایشالا فردا

سانیا 2 - دی‌ماه - 1394 ساعت 11:24 http://saniavaravayat.blogsky.com

از اینکه خوشحالی و خوبی خوشحالم عزیزم . امیدوارم همیشه همین قدر شاد و پر انرژی باشی

مرسی عزیز دلم

دختر همساده 1 - دی‌ماه - 1394 ساعت 11:25 http://zizinet.blog.ir

چه عالی..
امیدوارم خوش گذشته باشه:)

جاتون خیلی خالی بود

مسعود 1 - دی‌ماه - 1394 ساعت 08:10

سلام
چقد احساس ما آدمها هنگام دیدار همدیگه شبیه همه
استرس
هیجان


ما خیلی خوبیم

بله ما خیلی خوبیم !!!

اذر 30 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 17:09 http://azar1394.blogfa.com

سلام یلدا مبارک
میفروشو حسابی انداختی تو فکر وخیال
البته من ی حدسهایی میزنم

یلدای شما هم مبارک باشه ، من از هر حدسی با روی باز استقبال می کنم

میفروش 30 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 15:54

سلام
یعنی هر سه تا غلط بود !!!؟
یعنی نمره ام شد صفر !!!!؟
مثل اون وقتا که مدرسه میرفتم!؟
خودت یواشکی در گوش ام بگو مهموناتون کیا بودند
برقرار باشید. به امید دیدار

نه می گم فردااااا

میفروش 30 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 10:08

سلام
تا جایی که یادمه خودم که دعوت نبودم
زبله هم گمون نکنم از اصفهان پاشه بیاد !
اصفهانیا یه کم مقتصد(شماخسیس بخونید)تشریف دارند
از شواهد پیداست سمیرا هم نبوده ، البته شاید رد گم کنی باشه
سه نفر باقی می مونند : مهناز خانوم و باران خانوم و خانم ماهی سیاه کوچولو
به هر حال امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه . و چند خطی هم در وصف اون مهمونی یا دورهمی بنویسید اگه امکانش هست .
برقرار باشید. به امید دیدار

آی آی آی ببینید اشتباه حدس زدید هاااا

میفروش 29 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 15:11

سلام
امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه و حالتون عالی شده باشه ، ( خوب که بود ) این خیلی خوبه ، من چندین و چند بار تجربه کردم و برای دفعات نخستین یه کم استرس وجود داشت . من با دوستانم در پرشین بلاگ در جشنهای گاه و بیگاه پرشین که دعوت عمومی داشت و یا دعوت های یه کم خصوصی تر مدیران پرشین شرکت می کردیم و یا نشست های ادبی گاها" شرکت می کردم و خیلی خوشم می اومد از این دیدارها و یا در نمایشگاه نقاشی یکی از کاربران پرشین بنا به دعوت ایشان در ساعتی معین شرکت کردیم و به هم معرفی شدیم همچنین در نمایشگاه کتاب و نمایشگاه قرآن کریم با اطلاع قبلی به دوستان پرشین و قرار ملاقات در ساعت خاص در مکان معین حاضر می شدیم ووووو
امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه و اگه براتون مقدور بود گزارشی از دیدار را اینجا بنویسید و اگه امکانش بود با ذکر نفرات .
راستی به جز کله سمیرا خانوم !! کله چه کسی رو بار گذاشتید !!!‌؟

برقرار باشید. به امید دیدار

,والا قرار ما خیلی صمیمی تر از قرار تو گالری نقاشی یا شب شعر بود ، قرار ما یه دیدار خیلی صمیمانه بود ریا تو خونه من ، اتفاقا حرف شما رو هم زدیم حالا فکر می کنید کی خونه ما بود ؟؟ که هم شما رو بشناسه و هم سمیرا رو

پرنسس یخ 27 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 10:19 http://misswinter.blog.ir

اذر 26 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 22:52 http://azar1394.blogfa.com

:

این بار دوم که برام گل می زارین حرف دیگه ای ندارین ؟؟؟ تو رو خدا یه چیزی بگین

سلام
چطوری الی؟
خوبی؟
واااااای چقدر خوب....عالیه

اگه بدونی ماهی کی مهمونم بووووود

سمیرا 26 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 15:17 http://tehran65.blogfa.com

الهیییییییییییییییییییییییی و الهییییییییییییییییی

جای منم خالی کنید

جای همه خالی بود ، اتفاقا حرف تو رو هم زدیم !!!!

مهناز 26 - آذر‌ماه - 1394 ساعت 10:45 http://www.1zan-moteahel.blogsy.com

به به...چه خوب
ایشالله که دوستای خوب و جون جونی واسه هم میشید

ایشالا ، ازدوستان وبلاگی هستن و ایشالا دوستان واقعی هم میشیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.